.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سیلی محکم نماینده مجلس به صورت معاون

یکی از نمایندگان آبادان در مجلس شورای اسلامی، سیلی محکمی به صورت معاون شرکت آب و فاضلاب خوزستان نواخت و با این اقدام ثابت کرد که سیلی بیشتر از قانون کاربرد دارد! معاون شرکت آب و فاضلاب خوزستان که برای بازدید از وضعیت آب رسانی به مردم یکی از مناطق جنوب استان رفته بود پس از آنکه نماینده یاد شده بعد از بحثی کوتاه به صورت او سیلی می‌زند، نقش زمین می‌شود.

خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در اهواز با توصیف معاون شرکت آب و فاضلاب خوزستان به عنوان فردی خوشنام، پرکار و دلسوز، در خبر خود از رئیس مجلس شورای اسلامی خواسته است موضوع را مورد بررسی قرار دهد تا با برخورد انضباطی جلوی استمرار این قبیل اقدامات این نماینده را که تکرار نیز شده است گرفته شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حامد 30 تير 1392
گیریم معاون محترم کار اشتباهی کرده بود،اما به تأیید هر منطقی،حرکت نماینده ی محترم!!! به دور از اخلاق اسلامی بود.اگر با حرکت زشت این نماینده برخورد نشود گناه این خطا به پای همه ی نمایندگان و در صدر آنها رییس محترم مجلس نوشته می شود.
نا شناس 30 تير 1392
آقای لاریجانی باید یک فکری به حال ضرب وشتم های مکررنمایندگان بکنه.یک پیشنهادبه مسئولان اجرایی قبل ازقبول مسئولیت یک دوره کلاس دفاع شخصی بروندتااینطورغافلگیرنشوند.
محمد 30 تير 1392
خوبه نمایندگان دست بزن پیدا کردن

تبریک به رئیس شون
نا شناس 29 تير 1392
بابا وقتی حرف جواب نمیده مسئولین نمی فهمند چه باید کرد _همینه دیگه اقه سید
بیدل 30 تير 1392
حالا خوبه طرح حمل سلاح رو هنوز تصویب نکردن وگرنه............
امير 31 تير 1392
وقتي رييس مجلس مملو از حاشيه و حرفه ديگه از نماينده ها چه تصوري بايد داشت؟اگه يه بار كه نماينده اي اين كارو كرد محاكمه مي شد و عزل ميشد مجلس رو به ... نمي رفت.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.